ساخت کسب و کار فوق العاده
نوشته شده توسط : زپو

 ساخت کسب و کار فوق العاده


کتاب ساخت کسب و کار فوق‌العاده – برایان تریسی 

• دومین کتاب پرفروش وال‌استریت ژورنال
• پرفروش‌ترین کتاب یو.اس.آ تودی
• پرفروش‌ترین کتاب آمازون در زمینه کارآفرینی

 

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود

• تبدیل شدن به رهبری فوق‌العاده برای کسب‌وکار
• تهیه طرح کسب‌و کار فوق العاده
• یافتن و استخدام افراد فوق‌العاده
• ایجاد محصولات و خدمات فوق‌العاده
• ساخت برنامه بازاریابی و فرآیند فروش فوق‌العاده
• خلق تجربه‌ای فوق‌العاده برای مشتریان
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر

سرفصل‌های کتاب

مقدمه
۱. به رهبر فوق‌العاده‌ای تبدیل شوید
۲. طرح کسب‌‌و‌کار فوق‌العاده‌ای بسازید
۳. افراد فوق‌العاده‌ای دور خود جمع کنید
۴. محصول یا خدمت فوق‌العاده‌ای ارائه کنید
۵. برنامه بازاریابی فوق‌العاده‌ای طراحی کنید
۶. فرایند فروش فوق‌العاده‌ای داشته باشید
۷. تجربه فوق‌العاده‌ای برای مشتریان خلق کنید
پیوست: زندگی فوق‌العاده‌ای بسازید!




این کتاب نشان می‌دهد چگونه مشتریان را جذب کنید، کاری کنید دوباره سراغ شما بیایند و دوستان خود را نیز به شما معرفی کنند!

همچنین، به شما می‌گوید چگونه با تمرکز بر زمان، پول و منابع خود، سودمندترین خدمات، محصولات و فعالیت‌ها را ارائه دهید.
این کتاب نتیجه هزاران ساعت تحقیق در کسب‌و‌کارهای مختلف و فرهنگ‌های گوناگون است. نتیجه این پروژه پژوهشی گسترده، رسیدن به ۷ اصل مهم در کسب‌وکار است که تمامی شرکت‌های موفق جهان از آن برخوردارند. اگر کسب‌و‌کارتان با مشکل مواجه است، احتمالا تمامی این اصول را در کسب‌و‌کار خود بکار نمی‌برید.
هرکدام از این هفت اصل مهم و باارزش کسب‌و‌کار، در یکی از فصل‌های این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

این کتاب با مجوز رسمی برایان تریسی ترجمه و منتشر شده است.

دیباچه

آیا آماده‌اید رشد مجدد کسب‌و‌کارتان را شروع کنید؟ آیا می‌خواهید کار جدید و بزرگی انجام دهید که افراد بهتر و مشتریان سودآورتری جذب کنید؟
اگر چنین است، کجا می‌توانید مشاوره‌ای بی‌طرفانه دریافت کنید؟ امروزه چالش اغلب مدیران شرکت‌ها، یافتن آموزش‌های عملی و واقع‌بینانه برای هدایت استراتژی‌ها و فعالیت‌های لازم برای رشد سریع شرکت – بدون استفاده از فلسفه‌های مبهم و نصایح هوشمندانه و بی‌استفاده‌ای که اغلب مشاوران ارائه می‌کنند – است.

این کتاب روش‌هایی ساده و آزموده‌شده درباره هر مرحله از روند رشد سریع سازمان و ترتیب صحیح آن‌ها را به شما می‌آموزد. بدون درگیر‌شدن در موارد اغراق‌آمیز یا مطالب پیچیده آکادمیک، کارهای لازم و نحوه انجام آن‌ها را می‌آموزید و دیدگاه جدیدی نسبت به آینده کار خود پیدا می‌کنید.
کارشناسان رشد کسب‌و‌کار، مارک تامسون و برایان تریسی به شما و تیم‌تان کمک می‌کنند تا با پیمودن هفت گام اساسی، استراتژی‌های پایداری برای جذب مشتریان فوق‌العاده و به‌کارگیری مدیران بهتر، توسعه دهید. شما مهارت‌ تدوین طرح‌های مفیدتری که برای سایر مدیران و کارآفرینان بزرگ، نتیجه‌بخش بوده‌اند را کشف خواهید کرد.

خواهید دید که چه ساده می‌توانید تجربه‌ای پایدار در ذهن مشتری خلق کنید و یا این تجربه را نابود سازید و همچنین روش‌های مشخص‌کردن اولویت‌های مهم‌ در کسب‌و‌کار، در حوزه‌هایی که بیشترین اهمیت برای مشتریان‌تان دارند را یاد می‌گیرید.
مهم‌تر از همه اینکه کتاب «ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده!» هفت سوال بسیار ساده ارائه می‌کند که از خود و تیم‌تان بپرسید. اگر با تمام ‌وجود به این سوالات بپردازید، می‌توانند شما را از هدر دادن زمان، پول و همچنین اندوه نجات دهند. آن‌ها می‌توانند کسب‌و‌کار شما را نابود کنند و یا آن ‌را از نو بسازند.

اغلب مدیران تشخیص نمی‌دهند که زمان مناسب برای کشف این مطالب و رشد شغل و شرکت، درست همان زمانی است که دنیا در حال فروپاشی به‌نظر می‌رسد. فرصت‌های فوق‌العاده زمانی به‌وجود می‌آید که رقبا برای هماهنگ شدن با تغییرات سریعی که با فرصت‌های فوق‌العاده همراه است، به مبارزه می‌پردازند و در اغلب مواقع، سودآور‌ترین و پایدارترین سازمان‌ها کار خود را از سر می‌گیرند و راهکار خود را مجددا باز می‌یابند. اکنون بهترین زمان برای متمایز کردن خودتان است.
هدف از نگارش این کتاب، یافتن پاسخ سوالاتی است که بیشترین اهمیت را در آینده کسب‌و‌کار شما و موفقیت نهایی خود شما دارند. پس منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون بروید و کسب‌و‌کار فوق‌العاده‌ای بسازید!

مقدمه

امروزه، رقابت شدید‌تر و سخت‌تر از هر زمان دیگری است. چالش‌ها بزرگ‌تر و طاقت‌فرسا‌تر هستند. تنها راه بقا و مبارزه، ایجاد کسب‌و‌کار فوق‌العاده‌ای ‌است که بتواند شوک‌های اقتصادی هر بازاری را پشت سر گذاشته و به اوج صنعت خود برسد. بازار مملو از کتاب‌های کسب‌و‌کاری است که ویژگی‌های کسب‌و‌کار موفق را نشان می‌دهند. اطلاعات این کتاب‌ها تشریحی، روشنگرانه و انگیزاننده هستند و شما را علاقه‌مند می‌کنند شبیه مدیران ایده‌آل این کتاب‌ها، کسب‌و‌کار ایده‌آل خود را پیش ببرید.

این کتاب، متفاوت و مانند دستورالعمل است. در این کتاب، هفت کلید اقتدار کسب‌و‌کار و نحوه دستیابی به آن‌ها دقیقا توضیح داده شده است. به‌ جای پرداختن به تئوری به گام‌های عملی اشاره شده که می‌توانید سریعا مورد استفاده قرار دهید و میزان درستی عملکرد خود در هر گام را با معیارهای ارائه‌شده بسنجید.
شما یاد می‌گیرید چه کاری انجام دهید، چگونه آن ‌را انجام دهید و اعداد و ارقام کلیدی که هر روز و هر ماه باید آن‌ها را کنترل کنید، کدامند. یاد می‌گیرید چگونه اهداف روشنی برای خود تعیین کرده و معیارهای مشخصی برای ارزیابی آن‌ها تعریف کنید. برای ایجاد کسب‌و‌کاری پرانرژی، دلگرم‌کننده و سودمند، بهترین، عملی‌ترین و اثبات‌شده‌ترین استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی که توسط کسب‌و‌کارهای برتر هر صنعت به‌کار گرفته شده‌اند را خواهید آموخت.

این کتاب نشان می‌دهد چگونه مشتریان را جذب کنید، کاری کنید دوباره سراغ شما بیایند و دوستان خود را نیز به شما معرفی کنند و همچنین، به شما می‌گوید چگونه با تمرکز بر زمان، پول و منابع خود، سودمندترین خدمات، محصولات و فعالیت‌ها را ارائه دهید.

این کتاب روش دست‌یابی به نتایج بهتر و قابل پیش‌بینی‌تر مخصوصا به نتایج مالی بهتر را با روش‌هایی بسیار سریع‌تر از گذشته به شما نشان می‌دهد و بیان می‌کند که چگونه برای پیشی‌گرفتن از رقبایتان، فرهنگ بهبود دائمی‌ را در سازمان خود ایجاد کرده و به‌ تدریج این برتری را گسترش دهید. یاد می‌گیرید چگونه از جایی که اکنون هستید به جایی که می‌خواهید در آینده در آن باشید، بروید و هم‌زمان در این مسیر می‌توانید نحوه اندازه‌گیری هر متغیر اثرگذار و پیشرفت در هر حوزه مهم را نیز بیاموزید. مخصوصا خواهید دید که چگونه بارها و بارها واکنش مشابهی از افراد درون و بیرون شرکت خود دریافت می‌کنید که خواهند گفت…
«این کسب‌و‌کار فوق‌العاده است!»

این کتاب مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های واضح، ساده، عملی و قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید در هر بازاری کسب‌و‌کار فوق‌العاده‌ای بسازید و با هر رقیبی روبه‌رو شوید. پس شروع کنیم.

بخشی از مصاحبه ژان بقوسیان با برایان تریسی درباره این کتاب:

ژان بقوسیان: جدیدترین کتاب شما « ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده!» کتاب بی‌نظیری است. مطالب آنرا چگونه جمع‌آوری کرده‌اید؟
برایان تریسی: در این سال‌ها من شخصا ۲۲ کسب‌و‌کار مختلف راه‌اندازی کرده‌ام و مدیریت و توسعه آنها به عهده من بوده است. همچنین به بیش‌ از ۱۰۰۰ شرکت بزرگ و معروف مشاوره داده‌ام و به کارکنان آنها آموزش داده‌ام و با بیش از ۱۰۰۰۰ مالک و مدیر کسب‌و‌کارهای متوسط و کوچک در ارتباط بوده‌ام و با آنها کار کرده‌ام.
شخصا هزاران کتاب و مقاله در زمینه کسب و کار مطالعه کرده‌ام و هزاران ساعت وقت به بررسی دوره‌های دانشگاهی در زمینه کسب‌و‌کار اختصاص داده‌ام. هزاران ساعت وقت اختصاص داده‌ام تا به دوره‌های صوتی گوش کنم و در سمینارهای بیشماری شرکت کرده‌ام که توسط افراد برجسته در کسب و‌کار برگزار می‌شد.
در نتیجه تمامی این تجربیات و تحقیقات، به ایده‌های روشن و مشخصی رسیده‌ام و دقیقا می‌دانم عوامل موفقیت در کسب‌و‌کار کدامند و چه چیزهایی باعث شکست یک کسب‌و‌کار می‌شوند.
سال گذشته با دوستم مارک تامسون وقت گذاشتیم و تمامی این تجربیات را در قالب یک کتاب با نام «ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده!» درآوردیم که فکر می‌کنم حرفه‌ای‌ترین و مفیدترین کتاب دنیا در زمینه موفقیت در کسب‌و‌کار باشد.

ژان بقوسیان: کتاب جدید شما چه وجه تمایزی با کتاب‌های دیگر دارد؟
برایان تریسی: کتاب جدید من هزاران ساعت تجربه و تحقیق را در ۷ اصل کلیدی خلاصه می‌کند که برای موفقیت در کسب‌و‌کار ضروری هستند. هرجا که کسب‌و‌کار موفقی می‌بینید مطمئن باشید که در آن کسب‌و‌کار این اصول رعایت می‌شوند. اگر با کسب‌و‌کاری برخورد می‌کنید که با مشکل مواجه شده است، مطمئن باشید که حداقل یکی از این اصول را رعایت نمی‌کنند.

ژان بقوسیان: تاکنون چند نسخه از این کتاب به‌فروش رسیده است، البته اگر جزو اسرار شماست می‌توانیم از این سوال بگذریم.
برایان تریسی: این کتاب به‌تازگی منتشر شده است. در هفته اول انتشار، عنوان دومین کتاب پرفروش وال‌استریت ژورنال را به خود اختصاص داد. همچنین در همان هفته به پرفروش‌ترین کتاب یو.اس.آ تودی تبدیل شد. این کتاب، پرفروش‌ترین کتاب آمازون در زمینه کارآفرینی شد.
هر هفته هزاران نسخه از ویرایش انگلیسی این کتاب به‌فروش می‌رسد. همچنین این کتاب به زبان‌های زیادی از جمله فارسی ترجمه و چاپ شده است. در پایان سال ۲۰۱۱ می‌توان آمار دقیقی از میزان فروش این کتاب ارائه کرد.

  

نظر نویسندگان معروف جهان درباره کتاب ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده!


کن بلانچارد نویسنده کتاب معروف مدیر یک‌دقیقه‌ای

این کتابی بسیار مناسب برای شرایط فعلی است. کتاب را بخوانید، نصایح هوشمندانه و دقیق برایان و مارک را استفاده کنید و آنها را اجرا کنید. شما تمامی اطلاعات لازم برای موفقیت در کسب‌و‌کار در اختیار شماست.

آنتونی رابینز نویسنده معروف موفقیت
کتاب ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده دیدگاه‌های شما را تغییر می‌دهد و کسب‌و‌کارتان را متحول می‌کند. این کتاب دستورالعملی برای ساختن کسب‌و‌کار فوق‌العاده است.

هاروی مک‌کی نویسنده کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز با نام شنا با کوسه‌ها
کتاب ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده کتابی است که کارآفرینان همواره در انتظارش بودند. مارک تامسون و برایان تریسی ۷ کلید موفقیت در کسب‌و‌کار را با مثال‌هایی الهام‌بخش و توصیه‌هایی قدرتمند توضیح می‌دهند. کاش سال‌ها قبل که شرکتم را تاسیس کردم این کتاب را در اختیار داشتم.

جک کنفیلد نویسنده کتاب معروف سوپ جوجه برای روح
اگر می‌خواهید راز ساخت کسب‌و‌کاری بی‌نظیر را بدانید، این کتای مهم‌ترین نوشتاری است که باید آنرا بخوانید. برایان تریسی و مارک تامسون مستقیما به اصل مطلب می پردازند و روش اجرای مطالب گفته شده را توضیح می‌دهند.

هارو اکر نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز با نام اسرار ذهن میلیونر
کتاب ساخت کسب‌و‌کار فوق‌العاده توصیه‌هایی آزموده شده و زیربنایی برای رشد شرکت شما در هر بازاری ارائه می‌دهد.

کیت فرازی نویسنده دو کتاب‌ پرفروش در زمینه کسب‌و‌کار
هیچکس بهتر و واضح‌تر از برایان تریسی و مارک تامسون نمی‌تواند چگونگی داشتن یک شرکت فوق‌العاده را توضیح دهد. این کتاب نسخه‌ای کامل برای داشتن کسب‌و‌کاری سودآورتر و لذت‌بخش‌تر است.


خرید و دانلود  ساخت کسب و کار فوق العاده






:: برچسب‌ها: ساخت , کسب , و , کار , فوق ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: